Witam!!!
Proszę o pomoc w analizie logów. Wczoraj zbuntował mi się wzmacniacz Blaupunkta. Wzmacniacz ten jest przeznaczony do oryginalnych radii i nawigacji grupy VAG i podłącza się go za pomocą kabla ze specjalnymi adapterami do przewodów w aucie, a więc zasilanie jest z tego samego kabla co nawigacji. A więc wczoraj mi się zbuntował i przepalił bezpiecznik (w skrzynce obok aku) od nawigacji. Rano wymieniłem bezpiecznik i wszystko było ok, ale po zaopatrzeniu się w większą ilość bezpieczników coś mnie podkusiło, aby sprawdzić wzmacniacz no i po tym zabiegu cosik poszło nie tak, nie przepalił się bezpiecznik, ale zauważyłem, że po przekręceniu zapłonu nie włącza się automatycznie climatronic tylko podświetlenie panelu, clima zaczyna działać dopiero po odpaleniu silnika lub przycisnięciu obojetnie którego przycisku. Navi włącza się tak jak wcześniej po przekręceniu stacyjki. Poniżej log z VCDS, ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Przy drugim podejściu do VCDS nie mogłem wejść do modułu centralnej elektryki. Ale jestem zły na siebie, że zachciało mi się przed weekendem kombinować. :evil:
Skasowałem błedy co prawda dzisiaj za dużo nie jeździłem - błędy nie powróciły. Jednakże nawiew raz się włącza, a raz nie. Niestety nie mogę VCDSem otworzyć modułu 46 Central Conv (moduł komfortu). Podczas ogólnego testu, tej listy na początku - wyskakuje status ok, ale dostać się do tego modułu nie mogę. Czyżny padł moduł komfortu ? Jestem już umówiony w serwisie, ale wolałbym być przygotowany co im ewentualnie zasugerować.
mariu_sz, to jest polift
nie masz oddzielnego modu łu komfortu
jest wszyty w CE
Czyli nie wejdę/nie otworzę sterownika nr 46 VCDS? Kurcze wydaje mi się, że wcześniej moduł 46 normalnie otwierałem. Pewnie mi się wydaje. piotrek_gdy wielkie dzięki.
mariu_sz, sprawdź jeszcze raz czy możesz wejść w moduł 09 Centralna elektryka, bo na tym Autoscan-ie widać, że jest jakiś poważny problem z tym modułem ( "Cannot be reached" ) a ma on wpływ praktycznie na cały system samochodu.
Do centralnej elektryki wchodze bez problemu, jedynie zastanawia mnie jeszcze czemu po przekręceniu kluczyka nie uruchamia się nawiew, wcześniej wydaje mi się, że za każdym razem się uruchamiał. Chyba że wina leży po stronie słabego aku, a teraz po prostu się to wszystko na siebie nałożyło. Kupię nowy akumulator i zobaczę co się będzie działo.
Komentarz